Välkommen till Hantverksprogrammets frisörsalong!

Elever och personal på Hantverksprogrammets frisörinriktning driver en egen frisörsalong på Kavelbro. Vi finns i fina lokaler på Kavelbrovägen 17.

Alla tider innan påsk är nu fullbokade! Vi önskar alla våra kunder en glad påsk!

Välkommen att ringa och boka tid från och med vecka 14. Salongen tar emot kunder igen under vecka 15.

(Eleverna har lov vecka 13 och då är salongen stängd).

Telefontider från och med vecka 14
Måndag: 08.30-11.30
Tisdag: 08.30 - 11.30
Onsdag: 12.30 - 15.00
Fredag: 08.30 - 11.30

Telefonnummer till salongen

Observera!
Skolan har totalt nötförbud då det finns en elev som har luftburen jordnötsallergi. Inga produkter med spår av jordnöt får förtäras i lokalerna innan eller i samband med besök hos oss. Vänligen respektera detta!

Det kan förekomma dagar då elever har ändrat schema eller annan aktivitet på skolan och därför inte är i salongen och kan svara i telefon. Vänligen ha tålamod med detta och försök igen en annan dag.

Tänk på!
Vi är en kontantfri skola. DU KAN ENDAST BETALA MED SWISH ELLER KORT!

Varmt välkommen till oss!